General Poker Discussion Poker Forums

Page 30: ** OFFICIAL ** awesome links thread

or track by Email or RSS


i325

Avatar for i325

29 posts
Joined 08/2009

1BYONE

Avatar for 1BYONE

5525 posts
Joined 05/2009

stanmore

Avatar for stanmore

3952 posts
Joined 03/2010

wow I did not expect that Wink



comments spoiled it for me... Frown

Posted almost 4 years ago

Melville

Avatar for Melville

745 posts
Joined 02/2008

Not exactly the most lighthearted topic ever but still pretty damn awesome imo:

http://www.dayswithmyfather.com/#/thumbnails



awesome, ty

Posted almost 4 years ago

pkr2010

Avatar for pkr2010

1054 posts
Joined 04/2010

Not exactly the most lighthearted topic ever but still pretty damn awesome imo:

http://www.dayswithmyfather.com/#/thumbnails



Frown

Posted almost 4 years ago

pkr2010

Avatar for pkr2010

1054 posts
Joined 04/2010

A football game was to be played on a certain day/hour but was changed to another time because there was a tennis final programmed for that day. When they finally played the football game, this is how the fans showed their discontent:

http://www.youtube.com/watch?v=uKGWgsXdFhI&feature=player_embedded

Posted almost 4 years ago

Melville

Avatar for Melville

745 posts
Joined 02/2008

stanmore

Avatar for stanmore

3952 posts
Joined 03/2010

people are awesome
http://www.youtube.com/watch?v=Vo0Cazxj_yc



Yeah Yeah Yeeeeeah!!! Homo-sapiens-sapiens in da hoooouuuuuussseee!!!

Posted almost 4 years ago

TecmoSuperBowl

Avatar for TecmoSuperBowl

Tribe Leader
5688 posts
Joined 01/2009

TecmoSuperBowl

Avatar for TecmoSuperBowl

Tribe Leader
5688 posts
Joined 01/2009

Not exactly the most lighthearted topic ever but still pretty damn awesome imo:

http://www.dayswithmyfather.com/#/thumbnails



ty for sharing this

Posted almost 4 years ago

thepuma

Avatar for thepuma

85 posts
Joined 01/2008

AMT

Avatar for AMT

2036 posts
Joined 01/2008

Didn't see it posted, apologies if I skipped. Would like you all to meet my good friend Marcel:


http://www.youtube.com/watch?v=VF9-sEbqDvU

Posted almost 4 years ago

Joe Tall

Avatar for Joe Tall

6695 posts
Joined 11/2006

stanmore

Avatar for stanmore

3952 posts
Joined 03/2010

TecmoSuperBowl

Avatar for TecmoSuperBowl

Tribe Leader
5688 posts
Joined 01/2009

Don't worry... it's just a hearing aid from the '20s

http://farm2.static.flickr.com/1186/5108888518_0f7f986d87.jpg



Occam's razor. Clearly a cell phone.

Posted almost 4 years ago

stanmore

Avatar for stanmore

3952 posts
Joined 03/2010

Occam's razor. Clearly a cell phone.



LOL. yep.

Funny how lots of people conjecture that it's an Iphone 4... and not so many imagining it might be an Iphone 37

Posted almost 4 years ago

TecmoSuperBowl

Avatar for TecmoSuperBowl

Tribe Leader
5688 posts
Joined 01/2009

This was my favorite comment:

"I must know more about this. Because I want to know what provider the time traveler has. I mean, covering 98% of the US is great, but I want the provider whose coverage extends into the past. Now that is comprehensive coverage."

Posted almost 4 years ago

Joe Tall

Avatar for Joe Tall

6695 posts
Joined 11/2006

stanmore

Avatar for stanmore

3952 posts
Joined 03/2010

This was my favorite comment:

"I must know more about this. Because I want to know what provider the time traveler has. I mean, covering 98% of the US is great, but I want the provider whose coverage extends into the past. Now that is comprehensive coverage."



LOL yeah nice!

Posted almost 4 years ago

DragoonSpiriito

Avatar for DragoonSpiriito

15 posts
Joined 10/2010

aumorgan

Avatar for aumorgan

Section 9
449 posts
Joined 08/2008

Joe Tall

Avatar for Joe Tall

6695 posts
Joined 11/2006

stanmore

Avatar for stanmore

3952 posts
Joined 03/2010

Joe Tall

Avatar for Joe Tall

6695 posts
Joined 11/2006

Peesocake

Avatar for Peesocake

948 posts
Joined 02/2007




HomePoker ForumsGeneral Poker Discussion → ** OFFICIAL ** awesome links thread